Ozl3434 oslm3434 ben İstanbul Avrupa yakasındayım daha önce çalıştığım hastanedeki doktoruma gidiyorum siz?
eminece93 Rosemihra canan hoca iyidir görünce yazmak istedim 33 haftamızı bitirdik kendisi ile hep tedbirli gittik ama panikletmezde seviyorum samimiyetini😊