Yekta1242 Merhabalar arkadaşlar benim 2. Gebeliğin ilk gebeliği mi normal yaptım fakat bazı aksiliklerle karşılaştım 2. Bebeğimi epidural normal doğum olarak yapmayı düşünüyorum bu konuda tecrübesi olanlar var mı beni aydınlatabilir mısınız 😊
Letubra Yekta1242 bende merak ediyorum şurada bekliyim😀 2 tanıdığım sezeryan gibi bel ağrısı kaldığını söyledi. Sanırım eğidural de istemeyeceğim
Lamiye2023 Yekta1242 ilk bebeyimi geçen yıl epidural ile doğurdum. Şimdi 37+6 hamileyim yine aynısını yapıcam. Ağrı hiç bir şekilde yaşamadım epidural ile alakalı. Ama şu son günler omurgamda bir sızıltı hiss etdim doktorum normal dedi
Yekta1242 Lamiye2023 özelde mi yaptın doğumunu yoksa devlette ayrıca iğne esnasında ağrısı çok oluyor mu 🙈