Zeehra954 benim de bugün 7. Günüm gecikmede 3. Gün evde test yaptığımda negatif çıkmıştı. 10. Günü bekliyorum gidip kan vereceğim. Benim son adet tarihim 27 Haziran dan sonra 14. Gün lekelenme görsüm3-4 gün doktora gittim bu kanama değil herşey normal dedi ve gönderdi başka bir açıklama yapamadan bakalım bekliyorum herşey nasip herkese gönlündekini versin rabbim🤲🏻