1907sed Egaa44 iyi hoca ama çok yoğun mesajlara dönmüyor dönse de iki gün geçiyor üzerinden randevu almak çok zor sürekli arkada bekleyen hastaları var beni çok geriyor bu durum başta onda başladım artık onla bitiririm ama çok yoğun bir doktor
1907sed Egaa44 size nst bağladı mı çatı muayenesi yaptı mı yada doğum şekliyle alakalı konuştu mu benim de son ayım hiç bunları konuşmadı merak ediyorum
gmty 7 yıl önce tesadüf olarak gece nöbetinde Nagihan Hanim vardi ve dogumuma o girdi normal doğum olsun diye cok denedi ama sezaryen oldum. Gayet iyiydi o zamanlar suan nasil bilmem.
9898- 1907sed kaçıncı haftadasınız ki bende Nagihan hanıma gidiyorum memnunum evet çok yoğun bi doktor randevu bulmak da zor ama iyi ya seviyorum ben kendisini
Egaa44 1907sed hayır konusmadı benimlede 38. Haftamdayım pazartesi bakıcam dedi 38 den sonra çatı muayenesine bakıyormuş
1907sed 9898- evet anaç bir kadın samimi ve doğal bir yaklaşımı var ayrıca tecrübesi ve bilgisine de çok güveniyorum sadece yoğun olması beni sıkıyor 37. Haftam az kaldı doğuma
1907sed Egaa44 38de mi bakıyormuş en korktuğun şeylerin başında geliyor çatı muayenesi🫠 Pazartesi buraya da yazar mısınız acaba muayenenin nasıl geçtiği ile alakalı bende çok merak ediyorum bu süreci haftalarımız yakın sizinle 🌺
9898- 1907sed 38 den sonra bakıyo ve asla acıtmıyor neden korkutuyorlar ben anlamıyorum derince nefes al diyo jel sürüyo ve kısa sürüyo hiç ama hiç korkma kasarsan kendini hiç Bişi olmasa bile canın acır ki rahat ol yani canım
1907sed 9898- yaaa çok sevindim bu mesaj rahatlattı beni Nagihan hanımın yaklaşımı zaten hep iyi Allah razı olsun
Dvnv Selam kızlar ben de megaya gidiyorum sizce Nagihan hocanın tutumu nedir vajinal doğum hakkında ben olabildiğince doktorumun vajinal doğuma zorlamasını beklemesini istiyorum