Masal7778 1 defa düşük yaptım diğer hamileliğimde de gelişimini tamamlayamamıştı genetik taramada çok az yok denecek kadar az pıhtı çıktı doktorum coraspin yazdı hamile kalamzdan önce kullandım aklına geldikçe yut dedi 4 günde 5 günde hatta haftada 1 defa da olur dedi şuan 18 haftalık olduk