Süreç belli olmuyor. Ben en başından beri perinatoloji takipliyim. Mesela 26. haftada nişanım geldi, 1 hafta yattım hastanede. O günden beri günde 15 tane hapım var içtiğim. Doğum sancım var hep ama ben hiç hissetmediğim için diğer gebeliklere kıyasla bazen haftada 2 kez muayeneye çağırıldığım bile oldu. 34-35te doğurursun dediler, 35 olduk hala tık yok ama plasentadan bebeğe az kan gittiği için bebeğim kilo almıyor bir süredir o yüzden muhtemelen 37′ye doğum planlarız dediler. Muayene olduğum bir süreçte başka bir bayanın gelişim geriliği çok daha erken haftalarda başladığı için 29. haftada sezeryana aldılar mesela. Bu tamamen sizin neden perinatoloji takipli olduğunuz ile alakalı aslında.