Bende 8+2 araştırmadaydım sizin yazınızı gördüm aynı şekilde korkular içerisindeyim. Ağrılarım bir geliyor bir gidiyor çok korkuyorum lütfen biri sağlıklı bişey yazsın da rahatlayalım. Bende bundan önce bir bebeğimi 8 haftalık kaybettim rabbim birdaha yaşatmasın kimseye kucağımıza sağlıkla alalım inşallah 🙏🏻