Ceed_mom biz çok uğraştık alerji mamasını içirebilmek için vanilya özü falan koyduk öyle alıştı içti. Kan aldılar 3 aylıkken öyle kesinleşti. Alerji ve ümmünolojiden takipliyiz hala, bi çok hastaneye gittik en son çapada doğru düzgün tedavi uyguladılar 2 yaşındayken 10 gün yatttık hastanedeyken baya ilerleme katettik. Darısı başınıza bi an önce geçer inşallah