EbruDemir81 o zaman normaldir korkmayın 😊 kalp atışı cuma günü gittiğimde belli olacak 🥲 5+5 haftalıkken gittim vajinal muayene ile baktı kese var ama kalp atışı oluşmamış 2 hafta sonra gel dedi bende cumaya randevu aldım 8+0 oluyoruz bakalım Rabbim güzel haberlerle gelmeyi nasip etsin 🤲🏻🧡