Ecem0707 Merhaba arkadaşlar bu testi daha önce kullanıp ikinci çizgisi hafifi çıkıp hamile kalan var mı?!
Nehir-Poyraz Ecem0707 o test sürekli ikinci çizgi gösteriyor zaten dandik bi test bence ona güvenmeyin ve bi daha almayın
Bir_nazenin01 Yeni yaptım 2 gün önce hafif silik çıktı ama daha üstelemedim gecikmeyi bekliyorum yalnız şöyle bir durım var bundan daha önce yspmıştım yalancı pozitif göstermişti o yüzden testlere pek ümidim kalmıyor açıkçası
Ecem0707 br2023 ne zaman yaptınız ben dün sabah yaptım ikinci çizgisi hafif çıktı bugün akşam yine yaptım ikinci çizgisi çok hafif çıktı
br2023 Ecem0707 Ben Reglm 5 gün geçince yapmstm silik çıktı 9-10 gün fln geçti gene yaptm o zmn normal çıktı şuan 34+4 haftalığız
Zafse Ecem0707 beni yaniltmisti canım kullandığım dönemde silik bı çizgi çıkmıştı kan vermiştim negatifti prodictor early i öneririm çok düşük değerleri bile algılıyor ben onunla öğrendim değerin 6 ydi