Ben çok stresliyim arkadaşlar ne olur benide cevaplayın. Bizim tatil zamanımı 9-13 Haziran arası tatil bitti adetimin 12-14. Günü birliktelik oldu afedersiniz korunma olmadı. Sonra ayın 27 sinde adet gördüm. Sonra korunduk ama 2 haftalık hamileyim bebek yok kese yok hatta iki haftalık bile deil ben çok erken öğrenmiş oldum. Ama korunduğumuz için hiç şüphem yok olmuş olabilir mi. Beta hcg 53.5 du en son. Yarın yine kan vercem. Ama korkuyorum hamilelik olmazsa diye adetimden de 1 hafta geçti ve ben normalde hep 3 gün 4 gün erken olurım. Testte pozitif çıktı ve beta hcg de çok küçük çıktı Dr çok erken daha dedi. Kızlar dua edin lütfen boş yaşa dış gebelik vs çıkmasın. Tek korkum korunma ile ilişki oldu ama ben nasıl hamileyim