Ikimelekannesi hiç korma Allah’ın izniyle birşey olmaz bebek büyüdük çe baskı artıyor haliylede normalde gelen akıntı koyu gelmiş kokulu falan deyilse korkma iltihap falan derim ama malum biz Kadınlar her ay olmamız gereken bir adet var ve vücut o vakitler geldiği zaman kendince birşeyler atıyor ben hamilelikte kullanılar bütün ilaçlara karşıyım Dua edin Allah’ın izniyle geçicek sadece kendinizi yorarsınız ve kullanmasaydım diyeceğiniz bir sürü ilaç kullanmak zorunda kalıcaksınız tabikide siz bilirsiniz sizin bebeğiniz