Ayy valla bende normalde çok yemezdim ayda yılda bir kere canım çok isterdi öyle yerdim şimdi 10 haftalık hamileyim ilk zamanlarda aşırı canım çekiyordu her gün yiyordum nerdeyse şuan bile arada yiyorum çünkü başlarda midem bulanırken en çok o tutuyordu beni. Zararlı mı kısmını hiç düşünmedim sadece satıcı nar ekşisini çok dökmesin demiş glikoz çok olduğu için valla bende zaten ekşiyi mi canım çekiyor da yiyorum bilmiyorum ama maalesef koyup yiyorum🫣