Bebiş kasımda doğacak zıbın olarak uzun kollu mu almayalım kısa kollu mu almalıyım daha çok sonuçta zıbının üstüne bir şey daha giydireceğiz ev de sıcak olur ikisi de uzun kollu olmasın mı acaba kısa kollu yeter mı bi kesim kısa al diyo bi kesim uzun al diyo hangi beden hangi türden kaç tane almalıyım