Yelizzzs Dün akşam lekelenme ile doktora gittim devlet hastanesinde bebek kendini güvenli yere çekmiş dedi ama sabah perinatolojiye gittim bebek Rahime yakın dedi 10 mm yakınlığındaymış zamanla yukarı çıkar dedi sizinde başınıza böyle bir olay geldi mi