Bgmrt Benim de kızım olacak kısmetse 29+3 de doktora gittiğimizde 1328 grdı🙄doktor en fazla 3300-3500 arası doğar dedi. Oğlum aynı haftalardayken 1500 civarıydı ve 3975 kg dogdu. kızlar biraz daha narin oluyor sanırım yeterki sağlıklı olsun çok kilolu olması şart değil gerçi
Basakaya Benim 29+5 te 1350 idi erkek bebis bekliyoruz bakalım ne kadar doğacak doktor cok normal dedi 💙🤰
Msdenizkky Emell banada öyle geldi aimdi okuyunca 🙈 olsun sağlıklı olaun da önemli olan o ☺️ Oğlum 3,610 dogmustu kızlar biraz daha minyon mu oluyor acaba
Emell Msdenizkky olabilir tabii canim . Benim oglum da cok minnos gidiyor. 27 de 1150 29 da 1260 geldik. Dr 30 icon kiko kontrolune cagirdi 1440 olmusiz. Muz kasar acayip etkiliyor.
Msdenizkky Emell dur bende deneyim 2 hafta sonra kontrolumvar bakalım farkedecek mi😀 kaşarı ekmek arası yapsak olmaz mı
Dileksah denizzli biz 28 haftalıkken 1074 grm dık ve gayet iyi dedi doktorumuz sizin maşALLAHINIZ var
denizzli Dileksah Teşekkür ederim bana da karnım küçük olduğu için büyümüyor mu korkusu oluyor ıcımde
Emell Msdenizkky valla her turlu olur. Ekmek arasi sade tost domates corbasiyla tavuk sotede. Aklima neresi gelirse ekliyorum . Zaten dr umun yonlendirmesiydi kasar ve muz. Haa bikkinlik gelmedi dwgil ama yapcak bisey yok