Zeyver Kızlar nasılsınız nasıl gidiyor :) bebeğinizin hareketlerini hissediyor musunuz? Ben 19 haftadan itibaren hissetmeye başladım ama hala alt karın bölgemde hissediyorum normal mi sizce :)
aogoya Zeyver benimde 2. Hamileliğim bende 19 da hissetmeye başladım 21 olduk hala afedersiniz aşşağa bastırıyor gibi hissediyorum normal mi diye düşünüyordum 😂😂
Leylaaa_46 Zeyver bizde 24 haftalık 2.ci bu o yüzden daha erken hissettim hareketleri . Alt tarafta hareketler bizimde 😄
Zg99 Zeyver 24+2 yiz bizde üst karın bölgemde hissediyorum tekmelerini. 18 haftalarda başladım hissetmeye. 😊😍 güzel geçiyor hamilelik bu ara öğle uykusuna çok düşkün oldum. Yarın da şeker yüklemesi yaptıracağım kontrole gideceğim 🐣🙏
numix Cuma 24 olacağız biz de🐣 ben de 20′ye girerken hissetmeye başladım ve alt karnımda hissediyorum☺️ bazen ayakları göbek deliğimin orda oluyor bazen kasıklarımda. Gün içinde çok sık hissediyor musun her an?
denizleo09 Buradayız 🙋🏻♀️ Saka maka alıştık hamileliğe :) benim ikinci gebeliğim o yüzden bende biraz erken hissettim. Asagida hissetmek normalmiş doktor öyle dedi. Genelde ssagidan vuruyor bazen göbek deliği çevresinde görüyorum hareketlerini
Bsk_cb Zeyver evet yani bi sakınca yok korkmayın 😊 canları nasıl isterse öyle takılıyor bebekler bence 😅
YaseminTomar Zeyver bizde 25 haftalığız ikinci gebeliğim olduğu için ve ikiz oldukları için daha erken hissetmeye başladım hareketlerini 🥰 birisi makat geliş birisi baş geliş makat geliş olanı sizin hissettiğiniz gibi alt karın bölgesinde hissediyorum 🌺
YaseminTomar Zeyver çift yumurta ikizleri ikisi de kız 🌺 yaa korkulacak hiç bir şey yok ki daha çok dönerler ben her muayeneye gittiğimde birisinden birisi mutlaka dönmüş oluyor seninde öyleyse bile kim bilir doğuma kadar kaç defa dönecek 😍
Diririiririm Zeyver 24+5 iz biz de. Baya hareketlerini hissediyorum gün içinde. Ayakları aşağıda olduğu için kasıklarımda hissediyorum ama elleriyle de sanırım üstlere vuruyor oraları da hissediyorum 🥹 sizler de ayakta kalınca vajina ağrısı gibi bişey oluyor mu acaba
Zeyver YaseminTomar doğru canım haklısın. Yaa maşallah ne güzel ikiz hamilelik ve sonrası zordur ama birbirlerine kardeş yoldaş olacaklar ne güzel 🥹💕