Aylaa123 1gamze 25+4 teyim bende hareketleri azaldı ama bu haftalarda gayet normal atak zamanları oluyormus
balim35 @1gamze 31.haftadayım hala şaka gibi geliyor daha sanki iki üç hafta önce 20.haftakardaydım zaman ne hızlı🥲 Şuanda da hiç geçmiyor gibi hareketler arttı tabikii gün içinde hissediyorum sık sık
Svllkccc 1gamze 26+2 benimde öyleydi geçen haftalarda bu haftalarda daha belli ama zaten bu haftalarda ara ara oluyor düzenli bir hareket olmuyor
drn5410 1gamze son adete göre 27 Düzeltilmiş adete göre 26. Haftadayim 😅 gün içerisinde genelde uyuyor olsa da hareketlerini hissediyorum 😅 özellikle 23.30uyanma saati eli kulağındadır ben yattım ablası yattı ya kendisi de kalkar şimdi 😃
pessoaa 28 . haftadayım o kadar çok hareketli ki nefes alamıyorum . Kalbim rahatsız normalde nabzım 120 den aşağı inmiyor. İlk doğumum erken oldu korkarım bu da öyle olacak diye . Kasıklarıma vuruyor . Bayılıyorum ya 😞
Cimenn1223 1gamze 20+2 ara ara hissettiriyor minik hanım henüz dışardan belli olmuyor ilk kizimda bu hafta da dışardan tekmeleri belli oluyordu😁