31+2 haftaligiz, dunden beri gecmeyen bir kasik agrim var. Dun oglen saatlerinde baslamisti gece uyudum sabah uyandigimda gecmisti hicbir sey yoktu. Bugun yine epey uyudum gece rahatsiz oldugum icin, aksamustu gibi yine basladi. Kasik, vajina ve bel karisik agriyor gibi, daha onceden boyle bir sey yoktu. Acaba bebegin buyuyor olmasindan mi bu 🥺