hilal_wq4 canım benim erken doğum riskim vardı iğnelerde 36. Haftaya geldik ve artık iğne olmadım zaten 4. Aydan beri bebeğim kanalda ve baskı yapıyordu iğneler engelliyordu iğne olmayınca sancılarım başladı derken önceki gece sabaha kadar adet sancısı şeklinde sancım oldu sonra yüzüm şişti mide bulantısı falan sağlıkocağındaki hemşireme yazdım oda gebelik zehirlenmesi olabileceği şüphesi ile gönderdi hemen kendi doktoruma geldim nst de sancım çıktı sonra yatış vs derken akşam 22.22 de doğum yaptım şuan benim ağırlarım dışında çok şükür bir sıkıntı yok 🤲