meryinthemood Kızlar biküspit aort kapak hastalığımı öğreneli iki yıl oldu. Şuan 17 haftalık gebeyim. Benim gibi kalbinde kaçak olup doğum yapabilen var mı acaba. Çok endişeleniyorum bazen 🥹