Yavrumveben benimde geçen haftalarda sag kasıgıma bişey oldu o an basamadım bile bacagıma yani sanki damarım çekildi o günden beri ara ara sag kasıgım agrıyo sanki orda bişey var ve sıkışıyo gibi 34+6 dayım 3-4 gündür yine başladı oramda agrı nedir ne degildir hiç bilmiyorum yürürken çok zorlanıyorum bebekten mi yoksa başka bir sebepten mi bilmiyorum beni biraz tırstırıyo o yüzden perşembe kontrolüm var bakalım bebek ne alemde ondan kaynaklımı