Guzelanne56 Aylinafk çok teşekkür ederım bende öyle düşünüyorum ınsanlar 20 lı haftalarda kayıp yaşayıp 30 u görüyor ben hıc bır önlem olmadan 33 haftayı gördüm 36-37 lerı görürüm ınsallah öyle umut edıyorum ❤️