Kuboss-98 milaeqq bende bugün ikinci bebisime 38+3 üm, ilk oğluşumu tam 39 hafta da 3750 Gr normal doğum yaptım. Sizinkinin kilosu normal, başka yönden bı sıkıntınız yoksa dogurursunuz
milaeqq Kuboss-98 Suni sancı ya da sezaryen gibi extra müdahalelerden hiç hoşlanmıyorum şükür başka bir problem çıkmadı şu ana kadar ☺️ Süper o zaman çok teşekkürler ♥️
Kuboss-98 milaeqq suni sancıyla doğum yaptım , çünkü aniden suyum geldi. Hastaneye gittiğimde hiç açıklığım yoktu maalesef 😢 o yüzden mecburen suni sancı aldım. Zorlandim ama napalim
milaeqq Mrvsmt2502 Çookkk teşekkürler iyi ki varsınız ♥️ Bu tür motivasyonlara insanın çok ihtiyacı oluyor özellikle son aylarda herkes genelde doğum hakkında negatif konuştuğu için 🥹
milaeqq Kuboss-98 Oyy benimde 1 cm var şu an bakalım sezaryene vs dönmeyiz inşallah ameliyat düşüncesi beni rahatsız ediyor 🥹
Silan_Abdullah Betusbetus ben şeker takibi yapıyordum şekerim yükseliyordu doktor gitmelisin dedi suyun artıyor kordon sarkması olabilir dedi bende farklı olan şey bebek gögüs kafesime çok batıyordu onlarda solunumun düştüğünü fark etti direk sezeryana aldırlar evde olsaydım farketmezdim ondan olduğunu