Sumeyyeysldg 36+4 um bugün sezeryan için gün almaya gittim zaten kaç gündür aşırı sancım vardı bugün doktor bana bebeğin ters dedi var 19 ağustosa gün verdi 40. Hafta a denk geliyo zaten. Aşırı sancım var ne yapabilirim Acil kadin doğumuna mı gitsem
Sevcan62 Sumeyyeysldg 36+3 benimde ters doktor 38. Haftada alacak sezeryanla 40. Haftaya kadar neden bekliyor sezeryanı
D_er_ya Acilma filan varmı baktimi dr sezeryane 40. Hafta cok degilmi daha erken verilir bildigim 40 kadar normal de olabilir