Bugün kontrole gittim nst de bebeğin kalp atışları yüksek çıktı 160-170 gibi doktor tekrar acile yönlendirdi tekrar nst cektiler düşmeyince serum taktılar sonra daha iyi gidebilirsin dediler ama içim hiç rahat değil üç gün sonra gideceğim kontrole böyle birşey yaşayan oldu mu korkulacak bişey mi içim hiç rahat değil 🥹