Kızlar 25 i sabah 7 gibi kasılmalarla uyandım ama yaşancıdır diye düşündüm tuvalete falan gittim bir saat falan uyuyamadım sonunda uyuttu ama uykumda bile hissediyordum o kasılmaları derken öğlen nişenem geldi başlıyor hikayemiz dedim 🥹eşime haber verdim ve bekledik artık artmasını ve sıklığının artmasını gece oldu bi nst çektirdim muayene oldum 2 cm di açıklığım derken gece 5 dk da bir geliyordu ama çok kötü değildi doğum ağrısı olduğunu düşünmedim daha rahatsız etmiyordu ve o geceyi öyle geçirdim sabah tekrar muayene oldum 3 4 cm olmuştu saat 9 a doğru hala evdeyim ama egzersiz pilates duş hurma ahududu yaprağı çayı falan içiyorum öğleden sonra 4 gibi 4 5 cm oldu açıklığım işte benim için burdan sonrası başlıyor hikaye akşam hastaneye yatma kararı aldım nerdeyse 5 cm di açıklığım yatarken ama hiç sancım yoktu hepsi kesilmişti artık çok yorulmuştum uyumamıştım 24 saatten fazladır suni sancı almaya karar verdim sonrası kasılmalarım arttı tabi ki ama aslında onda sorun yok ağrıya bir şekilde dayanılıyor açıklığım çok yavaş ilerliyordu 10 gibi 6 cm 12 gibi 7 cm e yakın oldu ama ben artık baya baya acı çekiyordum ve sezaryen istemediğim için acaba olmayacak mı galiba olmayacak diye düşünmeye başladım sonra bebeğin suyunu açtı ebem ama bebeğin kafası hala inmiyordu bol bol yürüyordum çömeliyordum ama çok yavaş ilerliyordu olmayacak diye sayıklıyordum artık çok umutsuzluğa kapılmıştım sonra 2 gibi 8 cm oldu hala yürüyorum kalkıyorum vs 3 gibi 9 oldu baya baya zorluyordu kızlar tarifi gerçekten yok…derken tam açıklığa ulaştım o kadar ıkınma hissi geliyordu ki artık baya iyi ıkınmışım bebek yukarıda olmasına rağmen çok kısa bir zaman içinde ıkınarak ilerlettim eşim bu süreçte hep yanımdaydı o da çok destek oldu sağolsun veeee sonunda saçları görünüyordu artıkkkk az kalmıştı birkaç ıkınma sonra bebeğimi kucağıma aldım ten tene temas yaptık kordonunu babası kesti sonradan geç klempledik dikişim çok az oldu hatta dikiş açmayacaklardı ben açın artık bitsin dediğim için açtılar keşke açmasaydık diyorum şimdi 😅ama olsun küçücük zaten çok rahatsız etmiyor ama o kadar yorulmuştum kiiiii daya yeni yeni geçiyor yorgunluğum yine de çok güzeldi tekrar olsa tekrar normal doğum isterim sonrası inanılmaz rahattı kanamam ekstra bir şeyim de olmadı bebeğimle daha çok ilgilenebiliyorum zor ama yapılamaz bişey değil sabırlı olursanız sonunda oluyor 😇herkesin bebeğine sağlıkla kavuşması dileği ile bu arada dikişi açarken uyuşturdu keserken hafif hissettim ama dikerken tekrar uyuşturdu ebem sadece ipi çektiğini hissediyordum herhangi bir acı hissetmiyordum 🌸