Eşimin babası ölmeden önce Ahmet ismini koyarmısınız dedi ve 2 ay sonra anıden vefat etti. Eşimde ismi ahmet olacak dediFakat ben o ismi istemiyorum bir türlü ısınamıyorum eşim bu konuda çok kesin kararı 2. İsim koyalım dedim onu da istemiyr son günlerimdeyim bu konuyu düşünmekten kafayı yıycem 😣