Bebeğin her şeyinin ütülenmesi gerektiğini sürekli duyuyoruz, biliyoruz. Ben de her şeyini ütülüyorum. Peki yünlü, örgülü şeyler ütülenir mi? Açıkçası ben ütülemeyi düşünüyorum. Tabii yüksek ısı kullanamam çünkü yapışıyor, düşük ısı kullanacağım. Ama hiç ütülenmemeli dedi bir arkadaşım. Ee hani bebeğin her şeyi ütülenmeliydi? Kafam karıştı 😅