Merhabalar. 20+2 haftalık gebeyim ancak en başından beri bir şişkinlik problemi yaşıyorum. Sabah düz olan karnım akşamları davul gibi patlayacak hale geliyor. Az yediğim halde çok fazla şişiyorum ve rahatsız ediyor. Kefir vs de tüketiyorum ama pek faydası yok gibi. Ne yapılabilir önersi olan var mı. İlerleyen aylar nasıl olacak diye tedirginim bu gidişle 😢