Gizem1992 cok normal.bu haftalarda nasil hissetmeyi planliyosun ki 🤣 misket kadar bisey 7 kat derinin altinda 🤣🤣 benim 2. Gebeligim 2 de kimyasalim vardi ama ilk hamileligimde bile 19.haftada basladim hissetmeye ilk hareket o zamandi yani suan cok cok normal minicik sey zaten nasil hissediceksin imkan yok bana gore 🤦♀️ 2.gebeliklerde bile 13 14 den sonra hissediliyormus ilkine gore dha erken ama bu kadar erken degil ha psikolojik olarak sorarsan canimcim şöyle hissettiriyor midemi bilandiriyor herseyden tiksindiriyor bazen bazen aniden bi batma oluyor tamam diyorum sakin ol şampiyon 🤣 dedigim gibi gece perili gibiyim hic uykum gelmiyor gunduz sanirsin ayi gibiyim yatsam kalkmam 9 ay boyunca 🤣😀 degisik seyler canim uzun oldu kusura bakma 💖 rabbim saglikla kucaklarimiza almayi nasip etsin gerisi bos gercekten icini ferah tut bole seyleri hic takma kanama bsi olmadigi surece korkmani gerektircek bisi yok 🧿💖