Dün kontrole gittim doktor 2 cm açıklık olduğunu ve sancılarımin olmadığını söyledi. Yatış yapmak istedi ben kabul etmedim eve geldim ve bu sabah nişanım geldi. Sancılarım çok az ve düzensiz. Sizce hastaneye gitmelimiyim. Bu arada ara ara akıntım oluyor sarı su kıvamında. suyummu değilmi onuda bilmiyorum. Tecrübeli olanlar yardımcı olursa çok mutlu olurum:)