biranne__ Tecrübeli anneler yazın bakalım neler yaşadınız doğuma yakın…. Meraktayım 36+6 olduk. Konuşalım.
Fatma96 biranne__ ilk hamileliğimde sabah belimden tak diye bişey vuruldu bi baktım foşur foşur suyum gelmeye başladı başka bi belirtim olmamıştı 40 + 3 düm şu an 2 ciye gebeyim 33 haftamdayım beklemedeyiz
Canlarrr biranne__ ben bu haftada mı önce mı hatırlamıyorum çok ani olunca doğum yapmıştım . Ama ikizlerdi benimkiler. Tuvaletim var gibi belimde sancı vardı . Önce sıcak bastı terledim. Sonra soğuk bastı üşüdüm titredim. Hastaneye gittik acilmam vardı . Sezeryanla qldilar . 3. Hamileyim insAllah zamanın da ağrısız sizisiz doktorun verdiği günde gelir ay çok heyecanlı
biranne__ Ben mide bulantısı, kasık ağrıları, bel ağrısı yaşıyorum. yalancı sancılar başlası yani bnde. Aşağıda hem baskı hem de acı var. Bebeğim gayet hareketli. Göbeğim düştü bile bide çoktan başka bilmiyorum belirti var mıki….
Rabia_dgn 2.5 ay önce doğum yaptım. 39 haftamdaydım öncesinde de doğurmakk içinde hiçç bir belirtim yoktu gece 1.30 da adet sancısı gibi sancılarım başladı sabah 5 de nişanım geldi 8.30 da doktordaydım akşam 16.51 de bebişimi doğurdum 😂😂 pattan başlayıverdii anlamadımm 😂