32+4 ten selam bu hafta sıkıntılı haftalar başladı sanırım çünkü bebiş uyanık ve hareket halindeyse bende o sırada ayaktaysam alta doğru ani batma oluyor baya baya canım yanıyor yani o anda oturmam gerekiyor ayakta duramıyorum kesinlikle yürüyemiyorumda bazen yolun ortasında kalıyorum o şekilde bazende hareketlerini o kadar altta hissediyorumki pıt diye düşücekmiş gibi geliyor sanırım bebeğim pozisyonundan falan kaynaklı çünkü o uyuyorsa sıkıntı olmuyor bu şekilde ama işte ilk hamileliğim o yüzdende korkuyorum ister istemez tavsiyeniz varmı yada bu şekilde olan