5haftalık oldum gün lekelenme şikayeti ile doktora gittim karnımdan ve alttan bakıldı ama kese yoktu dış gebelik denildi ilk değerim 118 4gün sonra 261 3gün sonra 425 çıktı kan yükseklişim kadın doğum daha erken kese görmek için normal ilerleme de dedi özel de ki doktor sağlıksız gebelik dedi ne yapacağımı şaşırdım başına böyle gelen varmı sonradan kese görünen