dika evettt bugün öğlen adet olmuşum biraz iç çamaşırıma geçmiş benim ağrılı olmaz adetlerim o yüzden fark etmemişim aslında hafif bel sızısı vardı da düşün sonrası ondan herhalde dedim ama reglimdenmiş, arkadaşım valla kafam karıştı kimisi bekle birkaç ay diyor kimisi hemen yap diyor