Kızlar selam, 39+5 deyim. 2. Gebeliğin. İlk gebeliğimde hiç sancım olmadı. suyum geldi direkt hastaneye gittik ve suni sancı ile doğurdum. Şimdi ise ne su ne nişan geldi ama alt karnımda öğlen 12den itibaren başlayan sancı var. Regl sancısı gibi ama kısa kısa sürekli oluyor. Devlete gideceğim için ulaşabileceğim doktor yok. Çok şiddetli değil dayanabiliyorum ama yaklaşık 6 saatitir böyle. Tecrübesi olan var mı sizce doktora gitmeli miyim? Beklemeli miyim? (Erken gidersem suni sancı verirler diye korkuyorum açıkcası)