Prenseslerr Sona yaklaştıkça agrılarım artıyor Otururken kalkerken yatarken geceleri uykusuz gündüzleri de yorgun normal alarak bacak agrısı kasık bel agrısı arada bıçak saplanması gibi agrılar yürürken zorlanma uyurken nefes darlığı ama çok şükür ki Rabbim 2 meleğimi nasip etti bunlara değer 🙏Çok mu şikayet ettim ne ama işte bunlar olağan şeyler 😊Az kaldı insallah hepimiz sağlıklı hayırlı bi şekilde bebeklerimizi kucağımıza alırız🙏🙏
YeniAnne55 Prenseslerr 35haftalıgım bende geceler gündüzüme gündüzler geceme karısmıs bi haldeyim😂 bel ağrım oluyo iki günde bir arada yürürken bacagıma kramp giriyo şükür fazla bişe kalmadı sayılı gün çabuk gecer dedikleri doğruymus🥰
Hbsanneoluyo Prenseslerr bende 33 haftalığım çok kötüyüm yaaa😭😭😭 Dayanamıyorum heryerim ağrıyo yatamıyorum yatınca kalkamıyorum Özellikle yatmak eziyet gibi geliyo Uyuyorum tatlı tatlı ağrıdan geri uyanıyorum
suraybuke Prenseslerr aynısı bende de var normal bunlar sabırla dogurmayi bekleyelim Rabbim şifa versin 🙏
Cerenes26 Prenseslerr 36haftadayim ve aynen bende böyleyim canım. Bazen çok sertleşiyor bir yere toparlanıyor karnım gözle görülür şekilde yamuluyor bebeğim toplandığında.
eveb19 33+1 im bende de ayni seyler var. Aglayasim geliyor bazen ozellikle bel sırt ağrısına dayanamıyorum. Yinede çok şükür diyorum tabi ama ağrılar da olmasa ne muhteşem olcak 🤭
Prenseslerr Cerenes26 benimde öyle masallah çok hareketli sürekli yer değiştiriyor ve bazen de çok sertleşiyor işte
Cerenes26 Prenseslerr sağlıkla gelsinler inşallah kemiğine batıyor bazen nefessiz kalıyorum o an. Bebişler için herşeye deger
Prenseslerr ElifAbr suan resmen yatakta yatamıyorum kalkamıyorum gözlerimden uyku akıyor ama agrıdan sızıdan uyuyamıyorum ama bunada şükür 🙏
HaticeAlaahin Prenseslerr yururken bıçak saplanir gibi oluyor nefesimden kendim bile rahatsiz oluyorum haşır huşur 😂😂35+3