Ahnes1109 Merhaba kızlar. Pendik medipol hastanesinde yarın detaylı ultrason Perinatoloji için Uzm.Dr. Khayal ISMAYILOV’a randevum var. Gidenler yazabilir mi doktor nasıl cd mi veriyor yoksa sadece rapor mu kaç adet fotoğraf veriyor yazarsanız çok sevinirim.😊
Kubraalp67 Ahnes1109 sadece 1 tane fotoğraf veriyor bir de hazırladığı raporu veriyor onun dışında güzelce her şeyi inceleyip teker teker bakıyor memnun kaldım doktordan ben 1 ay önce gitmiştim detaylı ultrason icin.
momzuzan Ahnes1109 öneririm cd ve kaç adet fotoğrafın önemi yok ki önemli olan detaylı bakıp bebekte bir sıkıntı var mı yok mu onu görsün. Cd vermiyor ve önemli olduğunu da düşünmüyorum çünkü evde cd yi izlemiyoruz ki önemsiz bir şey bence. Önemli olan detaylı bakması ve ona da bakıyor.Ben çok memnun kalmıştım
Kubraalp67 dem34 ben 27 haziranda gittiğimde 2700 verdim o zaman zam geldiğini 3500 olduğunu söylediler. Ben randevu önceden aldığım için kabul etmedim o fiyatı 2700 ödedim şuan için ne kadar bilmiyorum inanın.
Ahnes1109 @dem34 Merhaba şuan 3500 TL fiyatı bende yarın gidicem bakalım o yüzden buraya sormak istedim gidenler varsa memnunlar mı diye
Ahnes1109 @Kubraalp67 Oh çok sevindim ya içim rahatladı çünkü bazı kötü yorumları gördüm açıkçası içim huzursuzdu şimdi rahatladım
Kubraalp67 Ahnes1109 Yok Yok kesinlikle çok iyi her şeyi tek tek inceliyor bebeğin uygun pozisyona gelmesi için eliyle hareket ettirerek doğru yere getiriyor. Tek tek inceliyor organlarını. Ben çok memnun kaldım doktordan tavsiye de ediyorum gidecek olan yakınlarıma 😊
Ahnes1109 @momzuzan Ya tabi ki de cd ve kaç adet fotoğrafın bi önemi yok zaten benim içinde doktorun iyi bakıp incelemesi önemli olan sadece biraz araştırdım da detaylı ultrasonu ve burda da okudum yorumları herkesin doktoru farklı farklı kimi cd veriyor kimi sadece rapor kimi 5-10 fotoğraf veriyor diyor kimi de 1 tane verdi ama yüzünü çok güzel gösterdi diyor ondan merak ettim açıkçası o yüzden sormak istedim detaylı bakmasına çok sevindim içim rahatladı bazı kötü yorumlar okumuştum😊
Ahnes1109 @Kubraalp67 Çok teşekkür ederim bilgileriniz için içimi çok rahatlattınız gönül rahatlığıyla gidicem yarın sabah içim rahat rahat inşallah kızımın yüzünü de görebilirim gösterirse 😊
Kubraalp67 Ahnes1109 benim kızımın yüzünü net bir şekilde gösterdi fotoğrafını da çıkardı verdi. Yüzü çok güzel belli oluyor da 😄
Ahnes1109 @Kubraalp67 Yaa ne güzel maşallah inşallah bende görebilirim kızımın yüzünü kimi bebek kapatıyormuş eliyle falan göstermiyormuş ne kadar uğraşılsa uğraşılsın ama ben görürüm inşallah 😂😊 Allah’ık hayırlısıyla sağ salim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Kubraalp67 Ahnes1109 giderken kahve ve çikolata yiyin bebek hareketleniyor o zaman😄 amin inşallah sağ salim sağlıcakla kucağımıza alalım 🌸😊
gmty Bende orda girdim en az 45 dk filan durdum sanırım. Gayet iyiydii herşeyini ordan çıkıncada kendi doktoruma kayit yaptirmadan direk sonucu gostermistim ayni hastahane olduğu icin
Ahnes1109 @Kubraalp67 Evet giderken yemek için çikolatamı falan hazır ettim direk meyve suyu içerdim hep kahve hiç içmemiştim giderken yarın deneyeceğim kahveyi de 😊
Ahnes1109 @gmty O zaman bende direk yarın gösterebilirim doktoruma sanırım çok sevindim hangi doktor takiplisiniz acaba siz