12 günlük taze bir anneyim. Bebeğim anne sütü ile besleniyor . İlk günler bi sıkıntı yoktu fakat 1 buçuk haftadır bebeğimin genzine sürekli süt sıcriyor. Sütümun tazyikli olması problemim var. Önerilen her şeyi yapıyorum ön sağım, emzirme pozisyonları, makas tutuş hepsini denedim. Yine de boğazına kaçmaya devam ediyor bazen mosmor oluyor. Bebeğim ölecek diye aşırı korkularım oluştu geceleri dahi uyuyamaz duruma geldim lohusa psikolojisi ile iyice ağır gelmeye başladı bu durum. Benzer şeyleri yaşayan var mı kötü sonuçlanacak diye çok korkuyorum.