Btlfth Kızlar göbeğiniz aşağı indikten kaç gün sonra doğum yaptınız 38.ci haftamı dolduruyorum ağrım var ama sancı mı kasılma mı bilmiyorum
Alparslanmom__ Btlfth bnde 38 haftadaym ara ara sancım oluyor kasiklatmda adet sancısı gibi geçiyor ama çatı muayenesinde acilmamda yokmuş hiç Dr cuma günü istersen sezeryan yapablirz dedi suyumda azalmis ben 1 hafta daha beklicem dedm
Btlfth Alparslanmom__ rabbim hayırlısıyla sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah benimde ağrım var ama ilk çocuğum sezeryan olduğu için ikinciyi de sezeryan yapıcaz dedi drm 39.cu haftada gel alalım diyo ama benim ağrım çok eğer böyle devam ederse akşam acile gitmeyi düşünüyorum