Kızlar selam, uzun zamandır eşimle bebek istiyoruz. İlk defa bu ay days doctor markasının erken gebelik testini aldım. Dün öğlenden beri tam 6 tane test yaptım. 6sı da pozitif çıktı. İlk yaptığım baya silikti zor görünüyordu. İkinciyi yaptığımda daha net olmaya başladi, 3.de daha net derken 6 tane test yaptım 😄. 6. Yaptığım yani bu sabah yaptığımda çok net bir şekilde (kopkoyu) pozitif gördüm. İnanılmaz heycan ve mutluluk yaşadım. Hemen kan vermeye gittim ve sonuç negatif.. Yani hadi 1 2 3 4 tanesi hatalı çıktı 6 tanesi birden hatalı olur mu? Sakın almayın kızlar. Ben yandım, hayal kırıklığına uğradım siz yaşamayın.