FatmaAselinAnnesi_60 Kullanan var mı kızlar onun yeni modeli Çıkmış galiba büyük yer ve cam silme ayağı da Çıkmış uygun diye almak istiyorum
FatmaAselinAnnesi_60 Matmazelll aldım canım fakat dolapları silmek için küçük aparatı taktigimda su akıtıyor onu bilmiyorum neden oluyor o yüzden kullanamıyorum dolaplar çok islak oluyor
Rbdrmx Başa bela inanirmisin arkadaşım almıştı ve gerçekten hangi marka olursa olsun Arkadan bezle kurulama ihtiyacı bırakıyor bence işlevi yetersiz 💕
FatmaAselinAnnesi_60 Rbdrmx Evet canım herkes öyle diyor ben de onlara inandım aldım fakat küçük aparatları su kaçırıyor dolapları silmek için küçük aparatı açtığımda çok sıfır fışkırıyor o yüzden kullanamıyorum küçüğü
Matmazelll FatmaAselinAnnesi_60 öyle oluncada dolapları kabartır ozaman En çokta dolaplarda işe yarayacağını düşünmüştüm aslında çünkü çok sık dolap siliyorum ben veya dolaplarım tellenmiyor boyalı olduğu için o yüzden buhar direk işimi kolaylaştırır diye düşünmüştüm acaba bunla ilgili firmayla falan görüştünüzmü belki makina bozuk olabilirmi