Baby_B Arkadaslar bulantidan bir sey yiyemiyorum.Bu dönemde ne yenir,nasil beslenilmeli? Doktorum yiyemesemde suan bebege zarari olmadigini söyledi.Ama ıstahim o kadar az ki enerjimde yok.Çalısmakta ayrica zor şu süreçte…
Whitecolour Baby_B Allah dayanma güçlüğü versin.. Doktor bulantı hapı veriyor kullanmak istemezseniz de limonlu su zencefilli maden suyu vs tüketebilirsiniz sıvısız kalmaması lazım vücudunuzun ve evet bebek ilk aylarda sizden beslenmiyor endişe etmeyin bu konuda
Gizem0668 Baby_B benim de ilk aylarda hatta 4. Aya kadar devam etti ama kilo vermeme rağmen bebeğim sağlıklı canım merak etme geçiyor benim de ilk gebeliğin çok takardim kafaya prilam diye bulantı hapi var ona başlayınca toparlandim biraz şuan 24 haftalik çok şükür istersen doktoruna danisip bulantı ilacı al 🙂
myangelson Baby_B bende de 1 haftadır başladı 7+4 haftalık olduk. Sabahları çok fazla yoğun oluyor kahvaltı zor yapıyorum yediğim tek şey salatalık, süzme peynir ekmek bazen de zeytin. Arada bir de kaşarlı tost. Başka birşey yiyemiyorum midemi çok bulandırıyor 🥴
Baby_B Gizem0668 Prilam kullaniyorum,onuda kusuyorum bazen..Ama daha iyiyim tabi..Saglikla büyüsün bebisler
Gizem0668 myangelson sabahları yataktan kalkmadan önce tuzlu kraker yiyip 10 dakika falan sonra kahvaltıya başlamanız da iyi olur ben öyle yapıyordum gerçekten işe yarıyor
myangelson Gizem0668 evet onu gordum ama denemedim henüz unutuyorum hep. kraker daha çok midemi bulandiriyor da sarı leblebi iyi geliyor onu deneyebilirim aslında ama işte sabah erken kalkıp eşimi ise gönderiyorum unutuyorum birden yataktan kalkıyorum hemen 😅😅
Gizem0668 myangelson esini ise gönderince ye kahvaltı yapmadan canım bisey olmaz kahvaltıdan önce olsun yeter 🤭
myangelson Gizem0668 denerim teşekkür ederim 🙈 cuma günü doktora gideceğim belki hap verir o iyi geliyordu önceki hamileliğimde 😅