_mavii_ gene size soran olmuş ne güzel :) bana kimse sormuyo valla şunu aldık diyorlar hiç beğenemeyeceğim ıvır zıvır kıyafetler, bi de internetten alınmış filan oluyo değişim kartı yok bi şey yok. Ya da yine hiç zamanı uymayacak ve beğenmeyeceğim tarz örme yelekler filan, Eylül bebeğine🤷🏼♀️ kibarca teşekkür edip kenara kaldırıyorum sonra dağıtacağım birilerine. Aldıkça listemden tik atıyorum, ay ay alınca birikmemiş ve çok zam gelmemiş oluyor