Arkadaşlar bugün detaylı ultrasona girdim 21. Haftadayım. Doktor kalbinde küçük bir tane delik gördü, doğuma kadar veya doğumdan sonra kendi kendine kapanabileceğini söyledi. Çoğu çocukta oluyor dedi. Fetal dna testim de iyi çıkmıştı bu arada. Böyle bir durum yaşayan var mı? Benim yine de içim içimi yiyor şuan.. 😞