Profesyonel şekilde bilmiyorum ama ben de 26 haftalık hamileydim şimdi 27 haftaya girdim genelde ben sabah ilk uyandığımda hissediyorum bayağı bir de böyle tatlı olsun kahve olsun içtikten sonra bayağı hareket ediyor geceleri özellikle uzandım da hareket ediyor daha doğrusu hani gün içinde hareketli olduğumuz için onlar uyuyormuş biz hareketsiz olduğumuz zaman da amniyon sıvısı durulduğu için onlar da kendilerine rahat hareket alanı oluşuyormuş daha çok hareket ediyorlarmış