Beybitooo ay gerçekten mi çok erken inmiş aşağı , daha çok sancılı sürmüş sürecin desene . Ay ben inince hemen erken gelir filan korkusundayım , çantan da hazır olsun deyince ne bileyim. Nst de sancıların çıkmıyor dimi , bel ağrıların da oluyor mu veya adet olcakmışsın gibi