Merhaba! Arkadaşlar 16 hafta ilk hünü gittim ve kız dedi %80 ama net değilim hiçbirşey almayın dedi
İçimede hep erkek doğuyor nedense bu haftalardan sonra değişme olurmu medıcanada bir doktora gittim ama hiç göstermedi bebiş kndini artık söyliycem deyip söyledi hani net net söylemeyince şüpheye düştüm ama…