Dunyam28 Kızlar merhabalar boğaz enfeksiyonu geçiriyorum ve crp 80 çıktı, gebe olup da crp si bu kadar yüksek çıkan ve hamilelikte sorun yaşamayan var mı? Antibiyotik başladılar şu an 9+5 haftalık hamileyim çok korkuyorum.
dem34 Dunyam28 CRP değil de benim idrarımda enfeksiyon çıktı ben de antibiyotik kullandım hamilelere göre olan antibiyotik veriyorlarmış zaten o yüzden korkmayın
bebegimibekliyorum__ Dunyam28 merhabalar şu an durumunuz ne benimde crp 45 çıktı 8 haftalık hamileyim antibiyotik verdi doktorum size bir sormak istedim
Zeyneppp16 Dunyam28 dikkat edin ve antibiyotikleri düzenli kullanın. Asla sizi korkutmak istemem ama aynısı benimde başıma geldi 18 haftalık gebeydim ve hasta oldum sadece birgün çok öksürdüm iki gün sonra kontrole gittiğimde kesemin delindigini öğrendim. Enfeksiyonum siz kadar olmasada yüksekti doktor okadar çok mu öksürdün falan diye sordu. Malesef bir hafts sonra suyu bittiği için bebeğimi normal doğumla kaybettim. Daha bir ay oluyor kaybedeli. Çok öksürmeye dikkat edin. Boğazınızı yumusatacak şeyler yeyin. Naneli pastil falan tüketin
Dunyam28 dem34 evet ben de hemen başladım da antibiyotige crp değeri korkuttu beni bebeğim iyi midir diye endişeleniyorum surekli
b-bg Dunyam28 geçmiş olsun, 9 haftalıkken bende geçirmiştim ateşim 40dan düşmüyordu çok hastaydım antibiyotik kullandım geçmedi pekmez tereyağ ve cevizi cezvede ısıtıp yiyerek 2 günde toparlandım tavsiye ederim öksürüğümü bile kesti hemen
Zehra_unl06 Dunyam28 9haftalıktım ve crp 124 ile hastaneye yatışım yapıldı enfeksiyon hastalıkları üroloji ve kadın doğumun ortak kararıyla damardan antibiyotik tedavisi olarak taburcu oldum evet cok riks li zamanlar geçirdim.Ama şimdi çok daha iyiyim sakın ihmal etmeyin ben ettim 7 haftalıkken ağızdan alınan antibiyotik tedavisi vermişlerdi ben içmedim sözde bebeğim için ama daha büyük bir sıkıntıya soktuğumun farkında bile değildim. Doktorlar gebeliğe en uygununu veriyorlar zaten
bebegimibekliyorum__ Zehra_unl06 ayy bende 44 çıktı 7 haftalığız hap verdi korkuyordum bu yorumun beni rahatlattı üç gün kullanacağım inşallah düşer bebeklerimize sağ Salim kavuşuruz, kaç haftalıksınız şuan
Zehra_unl06 bebegimibekliyorum__ 21 olduk çok şükür haftaya ayrıntılı ultrason var. iki kerede ayrıntılı sayıla bilecek kadar ayrıntılı bakıldı 17 ve 20 .haftalarda gelişimi acısından perinatoji de orada takipliyiz bu enfeksiyonlardan dolayı Rabbime şükürler olsun hem gelişimi hemde sağlığı iyi durumda doktorların sözünden cıkılmamalı
Zehra_unl06 bebegimibekliyorum__ birde hergun bir su bardağı dut kurusu kaynayıp içiyorum tavsiye ederim